بنام خداي خوب و مهربون

كوير وستاره

ادبي فرهنگي طنز

بنام خداي خوب و مهربون

khoda.jpg

سلام خدا جونم

عزيزم 

مهربونم

واقعا ممنونم

امروز يه حس و حال قشنگ دارم

شكرت

اينكه از چيه اين حس و حال

مهم نيست برام

فقط حس زلالي ميكنم

حس ميكنم درونم داره پاكتر ميشه

شكرت

عزيزم

خداي خوبم

دوستت دارم

دوستت دارم

دوستت دارم

قطره قطره اشكام

كه هر لحظه بهت فكر ميكنم

از چشمام سرازير ميشه

مث يه مرحم روي تمام نياز هاي منه

واقعا هر كي تو رو داشته باشه

ديگه هيچي براش مهم نيست

پس خودت رو هيچ وقت ازم نگير خداجونم

آه خداي خوبم

ممنونم

ممنونم

شكرت

شكرت

شكرت

بينهايت شكرت

و من اينك ميروم

تا روزم را باشكوه تر از هر روز شروع كنم

با توكل به تو

و يقين به روزهاي بهتر

شكرت خداي بي همتا

مي بوسمت خدا جونم

 



نظرات شما عزیزان:

مسعود
ساعت17:17---24 تير 1393
باسلام
ضمن تبريک ماه مبارک رمضان
اومدم بهت خبر بدم ک من بعد از مدت ها برگشتم
ببخشيد ک واس پستات نظر نذاشتم ايشالله جبران ميکنم
خوشحال ميشم نظرتو راجع اولين اپم
بدونم
منتظرت هستم
باي تا هاي ديه
http://eshgham_mahshid1.loxblog.com


sepanta
ساعت13:24---20 تير 1393
اگر واقعا پی ببریم هر کلمه ای ،
که از دهان ما خارج می شود ،
به منزله سنگی است که ...
در بنای دوستی و دشمنی بکار می رود ،
آنوقت سعی خواهیم کرد سخن بی ارزش ،
از دهانمان خارج نشود ... !


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در پنج شنبه 19 تير 1393برچسب:, ساعت 7:4 توسط ريحانه